Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, μπορείτε να επιλέξετε έναν από τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:

 

1. Αντικαταβολή

Η παραγγελία σας παραδίδεται στην διεύθυνση που έχετε επιλέξει και πληρώνετε το αντίτιμο της στον οδηγό της εταιρείας courier που θα παραδώσει τα προϊόντα σας. Η υπηρεσία της αντικαταβολής χρεώνεται με επιπλέον 3€.

 

2. Κάρτα (Χρεωστική ή Πιστωτική)

Επιλέγοντας την κάρτα σας ως τρόπο πληρωμής της παραγγελίας σας μεταφέρεστε αυτόματα στο ασφαλές περιβάλλον της Τράπεζας, όπου εισάγεται τα στοιχεία σας και ολοκληρώνεται η συναλλαγή σας.

 

3. PayPal

Μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας πληρώνοντας μέσω του Paypal λογαριασμού σας.

 

4. Κατάθεση Σε Τραπεζικό Λογαριασμό της εταιρείας μας

Έχετε την δυνατότητα να πραγματοποιήσετε κατάθεση σε έναν από τους παρακάτω λογαριασμούς μέσω οποιουδήποτε υποκαταστήματος τράπεζας ή μέσω online banking:
– Εθνική Τράπεζα
Αρ. Λογαριασμού: 07520268991
IBAN: GR7501100750000007520268991
– Eurobank
Αρ. Λογαριασμού: 0026.0281.74.0200021854
IBAN: GR4802602810000740200021854
– Πειραιώς
Αρ. Λογαριασμού: 5076091511805
IBAN: GR2601720760005076091511805
Δικαιούχος: Κ. ΠΑΠΑΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε. – PELO LINDO

Στην κατάθεσή σας θα πρέπει να αναγράφονται: το ονοματεπώνυμό σας και ο αριθμός της παραγγελίας που σας εστάλη στο επιβεβαιωτικό email.
Το αποδεικτικό της κατάθεσης θα πρέπει να το αποστείλετε με email στο info@pelolindo.gr.
Το ονοματεπώνυμο που θα σημειώσετε στο αποδεικτικό κατάθεσης θα πρέπει να είναι το ίδιο με το ονοματεπώνυμο που έχετε δηλώσει στην παραγγελία σας.
Η κατάθεση των χρημάτων δεν είναι πάντα άμεσα ορατή και υπάρχει το ενδεχόμενο μικρής καθυστέρησης (2-3 εργάσιμες ημέρες), εφόσον επιλέξετε συναλλαγή μέσω διαφορετικών τραπεζικών. Εάν επιλέξετε να προχωρήσετε σε διατραπεζική συναλλαγή, τυχόν έξοδα πρέπει να βαρύνουν τον εντολέα/πελάτη.
Την στιγμή της παραγγελίας σας τα προϊόντα δεσμεύονται στην αποθήκη μας μέχρι να ολοκληρωθεί η κατάθεση και να αποσταλούν άμεσα και παραμένουν δεσμευμένα για διάστημα 2 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία λήψης της παραγγελίας. Εφόσον δεν ολοκληρωθεί η κατάθεση μετά το πέρας των 2 εργάσιμων ημερών, τα προϊόντα αποδεσμεύονται και το σύστημα ακυρώνει αυτόματα την παραγγελία σας. Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να προχωρήσετε σε νέα παραγγελία.